Sue Ryder přijme kolegu na pozici "HR Business Partner“
Do týmu Sue Ryder – dynamické organizace, která provozuje domov pro seniory, osobní asistenci a další služby související se stářím a stárnutím a zároveň iniciuje a řídí nejrůznější projekty spojené s moderními trendy v dlouhodobé péče o stárnoucí – přijmeme člověka odpovědného za klíčovou oblast lidských zdrojů pro celou organizaci.
Hledáme člověka, který:
- Je schopen stát se důvěryhodným a výkonným HR partnerem pro vedení společnosti a manažery
- V dlouhodobějším horizontu se zaměří na zefektivnění veškerých HR procesů a agend, bude za ně zodpovědný:
- Ve spolupráci s manažery bude odpovědný na proces náboru a výběru zaměstnanců a jeho efektivitu.
- Bude facilitovat spolupráci manažerského týmu na tvorbě efektivního systému hodnocení. zaměstnanců, odměňování a benefitů, vytvořený systému bude průběžně upravovat a zlepšovat
- Bude odpovědný za efektivní systém rozvoje a vzdělávání zaměstnanců, existující systému bude rozvíjet, bude ho udržovat funkční a obohacovat o nové trendy.
- Bude odpovědný za správné nastavení pracovně-právních vztahů, vč. vedení personální administrativy a řešení náročnějších pracovně-právních záležitostí.
- Zjednoduší, zefektivní evidenci zaměstnanců a s tím související dokumentaci, bude ji udržovat.
- Zpřehlední náplň jednotlivých pracovních pozic, organizační strukturu, popisy pracovních míst a systém zastupitelnosti; bude odpovědný za jejich průběžnou aktualizaci .
- Bude podporovat střední manažery v oblasti práce s lidmi – při náročných pracovních pohovorech, řešení konfliktů v týmu, řešení neuspokojivého pracovního výkonu aj.
- Přinese do organizace know-how v oblasti práce s lidmi (znalost metod, technik, zkušenost s jejich využitím, mentoring)
- Povede stávající interní HR tým
Během prvního roku očekáváme, že se nový kolega/nová kolegyně bude věnovat následujícímu:
- Rychle se zorientuje ve všech svěřených agendách, seznámí se s prostředím
- Zpracuje systematický, ucelený a názorně zpracovaný přehled procesů v HR
- Navrhne strategický plán priorit (úprav, revizí, nastavení těchto procesů) a časového rámce práce na nich
- Propojí nově zavedený IS Chytrá organizace pro HR oblast s jednotlivými HR agendami, pokud tomu tak již není, a zefektivní je, zdigitalizuje (nábor, výběr, plánování směn, docházka, vzdělávání a plány rozvoje apod.)
- Zajistí jednotnou centrální evidenci zaměstnanců, která bude aktuální, dostupná, přehledná, srozumitelná
Od uchazeče o danou pozici požadujeme:
- Drive, chuť pracovat a dosahovat výsledků
- Pečlivost, důslednost a dotahování věcí
- Empatii, umění naslouchat a ptát se
- Koučující přístup
- Orientaci na kooperativní řešení problémů
- Týmovost, otevřenou komunikaci
- Manažerské dovednosti
- Koncepční a systémové myšlení
- Praxi v oblasti řízení lidských zdrojů výhodou, případně silná motivaci k výkonu role (v tomto případě bez dlouhé praxe v HR)
Co Vám můžeme nabídnout:
- Práci na celý úvazek – možnost práce z domova 1x týdně po domluvě
- Pocit smysluplnosti a uspokojení z práce – je pro nás důležitá důstojnost člověka i vysoká kvalita péče a to se týká jak klientů – seniorů a jejich blízkých, tak také našich zaměstnanců
- Přátelské klima v pracovním týmu
- Další vzdělávání
- 5 týdnů dovolené
- Dotované stravování v restauraci Sue Ryder
- Práci v příjemném prostředí historického Michelského dvora v centru Prahy (3 minuty chůze od zastávky tramvaje č. 11 Michelská, 16 minut busem na metro A Želivského, 11 minut tramvají na metro C I. P. Pavlova)
- Možnost parkování v areálu Sue Ryder
Jak se přihlásit?
Pošlete svůj životopis a motivační dopis (ve vazbě na obor působení Sue Ryder - HR v dlouhodobé péči) na email: marie.audy@sue-ryder.cz. Do předmětu, prosím, napište "HR Partner”. Výběrové řízení probíhá ve více kolech. Těšíme se na Vás!